środa, 13 maja 2015

Room tour

Hej.
Właśnie mija kolejny tydzień,dni mi uciekają jak oszalałe, wracam ze szkoły o 14, a za chwile już jest 18. To smutne, że ten czas tak szybko biegnie, bo jednak to znaczy, ze się szybciej starzejemy co oznacza, że życie nam mija i w tym zagonionym świecie tak na prawdę nie wiele nam zostaje na przyjemności. Jestem już czasem zmęczona tą szybkością, chciałabym zwolnić, ale jak zwolnię to wypadnę z toru życia i nie nadążę nad nim. To takie moje ponarzekanie trochę na ostatnie tygodnie, mam nadzieję, że w końcu dam radę zwolnić w te wakacje i odpocznę. Mimo narzekania mam dla was w końcu filmik room tour o którym już nie raz wspominałam, że taki się pojawi, miał być końcem stycznia, ale nie wyszło jak zwykle, w każdym razie ważne, ze się pojawił.. lepiej późno niż wcale. Jeśli macie ochotę na moim kanale są również inne filmiki, od czegoś trzeba zacząć, ja zaczęłam od simsów, będę to ciągła jak najdłużej się da.




Do nastepnego


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz