sobota, 13 grudnia 2014

Haul: dekoracje do pokoju

hej !
Co tam u was słychać?
U mnie bardzo dobrze, mój chłopak wrócił ze szpitala, także bardzo się cieszę, zabieg się udał i jestem bardzo szczęśliwa, że znów możemy razem spędzać czas. Właściwie właśnie od niego wróciłam i postanowiłam tutaj coś napisać, staram się ostatnio w miarę regularnie tutaj zaglądać mimo tak małej motywacji, która we mnie jest.
Dzisiaj przychodze do was z moimi nowościami do pokoju, czyli haul dekoracji do pokoju, ostatnio nazbierało sie tego troszkę. Od czasu, gdy otwarli na moim osiedlu Pepco, jestem tam na prawdę dosć często. Te rzeczy nie sa wszystkie oczywiście z pepco i nie pokazuje tutaj wam wszystkiego co mam, ponieważ byłoby tego o wiele za dużo jak na jeden post. W planach mam jeszcze po nowym roku filmik room tour, także mam nadzieję, że do tego czasu uda mi się zamówić już te moje szafki wiszące, zeby mój pokój był już w miare skończony.

♥ramka -ikea ; ♥lampion- ikea
♥napis - piast ♥domek- pepco
♥świeczki - biedronka

♥ ramka - pepco

Na razie to tyle!
Do następnego kochani ;)


1 komentarz:

  1. Ten domek z pepco jest świetny :) U mnie niestety nie ma tego sklepu :(

    OdpowiedzUsuń