niedziela, 21 grudnia 2014

Zestaw z Oriflame

Hej kochane!
Co u mnie?
No dużo się nie dzieje, właśnie skończyło mi się półrocze, udało mi się pozaliczać wszystko w szkole i teraz tylko przez święta muszę kontynuować czytanie lektury (chyba pierwsze lektura w technikum, którą chcę poczytać). Oprócz szkoły, to nie dzieje się nic ciekawego, nadal planuję pokazać room tour i jestem w dobrym kierunku.. Na ten tydzień planuje jeszcze kilka postów dla was, choć nic nie obiecuje, ale może mi się uda.
Ostatnio dostałam katalog od koleżanki z oriflame, po dłuższym zastanowieniu zamówiłam bardzo ślicznie pachnący zestaw, zapach ten to połaczenie maliny z miętą, a co najlepsze kosztował mnie tylko 15 zł. Były tam trzy rzeczy krem do rąk, żel po prysznic oraz dezodorant w kulce, zapach jest przepiękny, wczoraj wieczorem pokremowałam sobie ręce i wąchałam je non stop, uzależniający jest ten zapach. Planuje być konsultantką , zobaczymy co z tego wyjdzie.



Do następnego! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz