niedziela, 5 października 2014

Udany jesienny weekend.

Hej hej!
Spędziłam ten weekend bardzo dobrze, rewelacyjnie wręcz.
W sobotę pojechałam na zakupy spożywcze,pomógł mi jak zawsze chłopak, później razem spędziliśmy wieczór ciesząc się swoim towarzystwem i oglądając filmy. Natomiast dzisiaj poszliśmy na spacer do lasu, po drodze zerwaliśmy kilka kolb kukurydzy i marchewki z pola dla mojego królika. Nacieszyłam się bardzo tymi ostatkami ślicznej pogody, choć mam nadzieję, że jeszcze będzie jej więcej, najlepiej niech zima nie nadchodzi. W lesie doszliśmy do bardzo uroczego miejsca, woda, las, pływające łódki i kajaki.
Niestety weekend się kończy, a z weekendem odpoczynek i zaczyna się znów nauka i obowiązki jak w każdym tygodniu. Nie pochwaliłam się jeszcze, z próbnego egzaminu Technika Hotelarstwa zdobyłam 90p/100p Jestem z siebie dumnaa! :)



Do następnego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz