piątek, 31 października 2014

Opinia Bourjois healthy mix

Cześć.
Przynoszę wam ładną pogodę, a z pogodą nowy pościk.
Ostatnio dużo na youtube mowy o serum z BOURJOIS healthy mix, ogólnie w sklepach znaleźć można go za 70zł, natomiast na internecie znalazłam za 40zł, więc uznałam, a co mi szkoda wypróbuję, wszyscy chwalą, że super, że zakrywa, że nawilża, że nie widać suchych skórek.
No niestety moja opinia jest trochę inna, oczywiście liczyłam na efekt "łał", no ale nie było. Powiem tak, bardzo dobrze nawilża skórę, nie czuć, że ma się cokolwiek na twarzy, efekt jest bardzo naturalny, bardzo fajnie wszystko, no ale kupiłam z myślą o tym, że zakryje mi te suche skórki, niestety przeliczyłam się, nie wierzmy w cuda. Zawiodłam się troszkę, no ale to nic, myślę, że jak moja skóra troszkę się poprawi, to będę z niego korzystać.


Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz