sobota, 10 maja 2014

Sobotnie leniuchowanie

Hej !
Dzisiejszy dzień był na prawdę bardzo miły, rano wybrałam się z chłopakiem do miasta, ponieważ mieliśmy kilka spraw do załatwienia. W drodze powrotnej zahaczyliśmy o park i troszkę w nim posiedzieliśmy .
Jedną rzeczą jaką kupiłam, która sprawiła mi wielką przyjemność jest książka o której zrobię oddzielny post, kupiłam również odżywkę do rzęs i brwi o której oczywiście także tutaj wspomnę. 

Dziś była bardzo przyjemna, słoneczna pogoda, mimo to kiedy wróciliśmy do domu, zjedliśmy obiad i posprzątaliśmy po nim to zasnęliśmy na jakąś godzinę lub nawet więcej. Właściwie to cały mój dom w tym czasie spał "aura leniuchów" :D


Po naszym leniuchowaniu wybraliśmy się do Mac'a  *jak misie, śpią i jedzą * 




Tyle żarła za 20zł! Wiem, ze oczywiście to jest strasznie nie zdrowe, ale raz za czas nie zaszkodzi, ostatni raz byłam w mac'u rok temu :)

Do jutra! :)

1 komentarz: