niedziela, 11 maja 2014

Mój ostatni udany zakup


Hej !
Żeby nie było, że znów obiecuje i nie dotrzymuje obietnicy to jestem, dość późną porą jak na mnie, ale jestem. We wczorajszym poście wspomniałam o zakupionej przeze mnie książce, w dzisiejszym dniu mogę zdradzić jaka to książka i dlaczego właśnie ją wybrałam, a nie jakąś inną.



Jest to: Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku - Demi Lovato 

Ale czekaj czekaj, nie przestawaj czytać! 
Wiem, ze dużo dziewczyn już w moim wieku przestało jej słuchać i śledzić regularnie jej życie oraz nowe utwory. To tak jak ja, słuchałam jej ostatnią piosenkę, którą napisała po wyjściu ze szpitala, o którym mówiła prasa. Demi borykała się z uzależnieniem, depresją, anoreksją, bulimią, zaburzeniami dwubiegunowymi. Dzięki jej nowym utworom jak i tekstom, które pisała specjalnie swoim fanom, pomogła wielu ludziom. Mało która osoba o tym wie, że wiele ludzi boryka się właśnie z takimi problemami i to właśnie Demi pomogła im wytrwać i dodała sił by walczyć. Kupiłam tą książkę dlatego, ponieważ m.in chciałam poczytać co tak na prawdę czuje piosenkarka w środku. Książka ta na każdej stronie ma datę określonego dnia w roku od 1 stycznia do 31 grudnia, każdemu dniowi jest podporządkowany cytat, parę zdań prost od Demi oraz cel jaki powinniśmy sobie postawić na dany dzień. Powiem tak, ja również miałam różne problemy, jestem osobą wrażliwą i bardzo szybko się wzruszam, kiedy zaczęłam czytać sam wstęp książki, łzy napływały mi do oczu, sama nie byłam świadoma przez co ona przechodzi, teraz już wiem. Dużo ludzi na świecie wyobraża sobie życie gwiazdy za szczęśliwe, pozytywne, bez problemowe. Niestety tak nie jest, osoba sławna jest także człowiekiem, także boryka się z problemami zdrowotnymi. Demi jednak pokazała, że mimo problemów jakie mamy, mimo tego jacy jesteśmy, jesteśmy wyjątkowi, wspaniali i wcale nie gorsi od innych. 

Polecam tą książkę każdej osobie, która boryka się z jakimkolwiek problemem, który trzyma w środku. Myślę, że przeczytanie tej jednej strony każdego dnia pomoże właśnie TOBIE w pozytywny sposób patrzeć na świat oraz pomoże w każdym problemie.

Mam nadzieje, że przeczytaliście post do samego końca, trzymajcie się ciepło i biegnijcie do biedronki za nim nie wykupią książki pełnej pozytywnych rad, uśmiechu oraz siły walki !


NEVER GETTING HELP DOESN'T MAKE YOU BRAVE.
(nie przyjmowanie pomocy, nie czyni z Ciebie bohatera)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz