wtorek, 1 kwietnia 2014

Top 5 miesiąca ! :)




1.Piosenka Patricia Kazadi - Live A Little - to w zupełnie muzyka nie w moim stylu,ale bardzo przypadła mi do gustu.
 Dodaje mi takiej energii i od razu wraca mi humor kiedy jej słucham

2. Vloggerka to stanowczo mogę powiedzieć, że alissvlogchannel - znalazłam ją ostatnio i swoim miłym głosem jak i 
cudowną naturalną urodą (ma rude śliczne włosy) mnie oszołomiła. Kilka jej rad jest na prawdę bardzo przydatnych.

3. Serial Pretty Little Liars - film ten jest o dziewczynach tkwiących w kłamstwie. Jeśli ktoś lubi filmy z nutką 
tajemniczości to bardzo polecam.

4. Bloggerka- zdecydowanie Ankyls

5.Danie - kebab, zalicza się to do dań ? Uwielbiam to bardzo bardzo, mimo że nie jadłam tego pierwszy raz w tym
miesiącu to i tak zaliczę to tutaj


Dziś będzie jeszcze jeden post ! :)

1 komentarz:

  1. Też wpadła mi w ucho ta piosenka Kazadi!:) no i kebab jest także moim królem jedzenia, właśnie wczoraj zjadłam mojego ulubionego w Mielcu, którego robią w chlebku arabskim, w dodatku u nich ostry jest naprawdę ostry, co doprowadza moje kubki smakowe do wariacji :D

    OdpowiedzUsuń