wtorek, 1 kwietnia 2014

Próbny egzamin technika


Cześć cześć.
Dzisiaj pisaliśmy próbny egzamin Technika Hotelarstwa. Wczoraj bardzo dużo starałam się na niego przygotować, żeby napisać to jak najlepiej. Wiem, że teoretyczny poszedł mi dobrze, nie wiem jak będzie z praktycznym, ale też mam nadzieje, że będzie dobrze. Rzecz jasna, na egzamin już ten prawdziwy na pewno przygotuje się o wiele lepiej. Egzamin wcale nie był taki trudny jak się obawiałam, podeszłam do niego tak bardziej na "lajcie" i żeby zobaczyć na co mnie stać. Nasz rocznik jest pierwszym, który idzie nową podstawą programową, także nasz egzamin jest zupełnie inny,




Uciekam przygotować się na jutro. Do następnego ! :)

5 komentarzy:

  1. No to dobrze, że wszystko poszło tak jak powinno ;) Twoja praca nie poszła na marne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na właściwych, końcowych egzaminach:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to życzę powodzenia na tych konkretnych testach :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia :) Ale na pewno świetnie Ci pójdzie;) Miejmy taką nadzieję :):)

    marlensss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na nowy post i zapraszam do obejrzenia pierwszej bransoletki ;)
    www.omakuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń