sobota, 29 marca 2014

Wkrótce !

Hej.
Od najmłodszych lat interesowałam się wnętrzem domu, aranżacją i różnymi rzeczami z tym związanymi. Czasem rysowałam sobie na kartce papieru projekt mojego pokoju np. kiedy wiedziałam, że będę miała remont. Później nastały simsy, w których mogłam projektować domy i robię to do dnia dzisiejszego i sprawia mi to niezwykłą przyjemność. To jest jedno z moich zainteresowań, lubię czasem pooglądać zdjęcia różnych mieszkań i zaciągnąć z nich inspirację, nawet gdyby był taki kierunek u mnie w szkole jak architektura wnętrz to pewnie bym poszła, ale niestety jest tylko architektura krajobrazu. Mimo wszystko oczywiście nie narzekam na swój wybrany kierunek.
Przechodząc do rzeczy. Dlaczego do tego nawiązuję ? 
Powodem nawiązania do tego tematu jest fakt iż, to nowa kategoria postów jaka będzie się u mnie pojawiać. Myślę, że raz w tygodniu możecie oczekiwać czegoś takiego lub raz na dwa tygodnie.
Staram się zrobić z tego bloga coś konkretnego, coś co będzie podobało się i mi i moim czytelnikom, których jest na razie bardzo mało, ale mam nadzieje, ze przybędzie kiedyś.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz