piątek, 17 lipca 2015

Bo kto mówi, że marzenia się nie spełniają?

Hej!
Kto mówi, że marzenia się nie spełniają? Trzeba tylko chcieć ii mieć pieniążki, tak z tym drugim to znacznie ciężej.
Od pół roku odkładałam sobie na pędzle, zazwyczaj te pieniążki szły potem na coś innego, bo wyskoczyło coś ważniejszego, coś innego co wpadło mi w oko i tak dalej. Za każdym razem mówiłam sobie, że przecież te pędzle nie uciekną, jeszcze będzie okazja. 
Okazja nadeszła, do dziś na wszystkie pędzle w drogerii Cocolita.pl było -15 %, także w pracy udało mi się nazbierać dość trochę napiwków i kupiłam, wreeszcie, bardzo się cieszę i nie umiem doczekać się jutrzejszego poranka, kiedy będę mogła je użyć. Pędzle przyszły na prawdę bardzo ładnie opakowane, oprócz gumki recepturki, były obwiązane wstążką białą w czarne kropki, a co najlepsze dołączyli trzy cukierki :D Jeśli chodzi o przesyłkę, to czekałam w sumie 20 godzin i zamawiałam przez paczkomat. Te paczkomaty dają mi więcej frajdy niż sam zakup, choć teraz było na równi. Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam wreszcie kupić sobie moje wymarzone pędzelki.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz