środa, 3 czerwca 2015

Wakacje nadchodzą

Siemka.
Czy u was także jest tak upalnie, duszno i masakrycznie gorąco? Ja właśnie siedzę przy wiatraku z koktajlem truskawkowym, bo truskawki u mnie są jednym z owoców które muszę jeść w trakcie lata i staram się nie ugotować. Dzisiaj nie był zbytnio męczący dzień, poszłam do szkoły specjalnie na historię, bo musiałam sprawdzić co dostałam z tej kartkówki co ostatnio pisałam i okazało się, że +4 to był dla mnie szok, bo zazwyczaj moja średnia z historii od podstawówki była 2, a teraz byłam w nieciekawej sytuacji, ale na całe szczęście się udało i wyszłam na prostą, także w przyszłym tygodniu czeka mnie jeszcze troszkę nauki, ale to już ostatki i całe szczęście, bo już nie wyrabiam z nauką, pracą i coraz mniej czasu na przyjemności i odpoczynek, do pomocy na szczęście mam swój kalendarz, który ułatwia mi zaplanowanie każdego tygodnia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz