środa, 4 lutego 2015

Trochę informacji co u mnie.

Hej!
Przybywam tutaj, ferie się zaczęły, wszystkie sprawy najważniejsze pozałatwiałam, jedyne co się zmieniło w moim życiu to wstąpiłam do Oriflame, zostałam konsultantką i jestem z tego na prawdę zachwycona i nie żałuję, bardzo cieszy mnie tego typu praca z ludźmi i przede wszystkim stały kontakt z kosmetykami! Oprócz tego zaczęliśmy się zajmować studniówką, dotarło jakiś czas temu do mnie, że za rok już kończę szkołę, jak te trzy lata mi strasznie przeleciały, nawet nie wiem kiedy i już mamy załatwioną salę, zespół i fotografa, cieszy mnie fakt, że również mogłam przyczynić się do jej przygotowania i ustalania jak mogłaby wyglądać. Teraz mogę sobie zacząć śpiewać "juuuż za rook maturaa" - strasznie się boje.




przypadkowe zdjęcie.
Za jakiś czas napisze coś innego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz