środa, 14 stycznia 2015

kosmetyczny MUST HAVE

Hej.!
Ten tydzień mija mi bardzo szybko, może dlatego, że codziennie mam tylko zaledwie dwie lekcje i nic więcej. Jeszcze jutro idę do hotelu i zostaje tylko piątek, dlatego myślę, że ferie dotrą do mnie szybciej niż mi się wydaje. 
Przychodzę do was dzisiaj z postem związanym z kosmetykami, dałam sobie na ten rok taką misję, aby wypróbować te oto kosmetyki przez najbliższe 12 miesięcy, jest to trochę czasu, ale tyle właśnie potrzebuję, aby zdobyć pieniążki na te wszystkie rzeczy, bo jest ich troszkę. Wytypowałam sobie kilka które najbardziej mnie interesują, największym must have są pędzle hakuro, przez polecania większej liczby osób jestem bardzo ciekawa ich "cudów". W każdym razie postaram się kupić te kilka rzeczy i oczywiście dam wam znać czy się opłaca,




Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz