sobota, 3 stycznia 2015

Rozmowy, plany, postanowienia

Hej!
Jak wam mija dzisiejszy dzień? Te kilka dni nowego roku strasznie szybko mi przeleciały, wczorajszy dzień spędziłam u mojego chłopaka, ponieważ obchodził swoje 22 urodziny, a dzisiaj pojechaliśmy na miasto kupić prezent na rocznice ślubu rodzicom i kilka jeszcze spraw pozałatwiać, więc do południa nam zleciało, później gotowaliśmy obiad i odpoczywaliśmy i sporo rozmawialiśmy o przyszłości, tej bliższej oraz dalszej..jest kilka planów, natomiast wiadomo, że do niektórych rzeczy trzeba trochę czasu, cierpliwości i przede wszystkim pieniędzy.
No, ale teraz jest teraz i niestety powoli zmierzam ku końcowi wolnych dni i odpoczynku i niestety będzie trzeba zająć się znów obowiązkami i szkołą, ale na szczęście tylko trzy tygodnie, bo potem znowu wolne, także trochę poskakane to mam, no ale jakoś dam rade.




Po nowym roku zaczęłam zastanawiać się nad postanowieniami na ten rok 2015, ponieważ w ostatnim roku nie miałam żadnych szczególnych postanowień i w tym chyba będzie podobnie, ponieważ nic nigdy nie wiadomo co nam los przyniesie i jak życie się potoczy. Jedyne co sobie ustaliłam to kilka większych zakupów (kosmetyków) i innych rzeczy, postanowiłam sobie także od tego poniedziałku zacząć ćwiczyć, szczególnie brzuch i tyłek, a oprócz tego to oczywiście zdać tą klasę i co najważniejsze technika hotelarstwa, który mnie czeka już w czerwcu. To jest kilka moich planów, mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować.


A wy macie jakieś plany?

1 komentarz:

  1. Powodzenia w realizacji planów! Trzymam kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń