piątek, 9 stycznia 2015

My dream home

Hej hej!
Ostatnio dopadła mnie wena na wykończenia w domu.  Oglądam sporo zdjęć związanych z dekoracją oraz inspiracjami do domu. Jestem tym pochłonięta i non stop siedzę i oglądam kiedy mam czas.
Kiedy tak oglądam te zdjęcia to od razu myślę o dalekiej przyszłości, która mnie kiedyś czeka (mam nadzieję że jej doczekam) i te marzenia związane z wybudowaniem własnego domku z wyobraźni, wiadomo, że od razu kolorowo nie będzie w życiu, że trzeba dołożyć wszelkich starań aby to osiągnąć, ale kiedyś dorobię się takiego mieszkania. Nie mowie oczywiście, że musi być jak ze zdjęcia, ale żeby znajdowały się w domku takie pomieszczenia i choć odrobinkę podobne do tego.








Na tych zdjęciach jest to wszystko takie bogate, nie mówie że takie kropka w kropkę bym chciała, ale na pewno w przyszłości wykorzystam jakieś elementy inspiracji.


Wczoraj, gdy tak oglądałam projekty poszczególnych domów to znowu przyszła mi myśl, aby po szkole iść na studia lub jakieś studium dwu letnie właśnie z tym związane, no bo w końcu to lubię, a gdybym po czymś takim była, to i może sama mogłabym zrobić sobie taki projekt i nie musiałabym aż tak dużo płacić chociaż za to? Urządzanie mieszkań, organizowanie wszystkich pomieszczeń to między innymi to co bardzo lubię robić.



Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz