sobota, 29 listopada 2014

Urodzinowy czas!

Hej hej!
Ostatnio dużo się działo, a dokładnie w tym tygodniu od środy, każdy mój dzień był wspaniały na swój sposób. Moje urodziny trwały do dnia dzisiejszego, chyba moje najdłuższe obchodzone urodziny. Tak jak pisałam poprzednio w piątek byłam ze znajomymi w restauracji, spędziliśmy tam kilka dobrych godzin, niestety nie udało mi się zrobić nawet zdjęcia mojego stroju i bardzo żałuje, ale wszystko działo się tak szybko, ze nawet czasu nie miałam. Natomiast ten czas był świetny, chyba na zawsze ten dzień zostanie w mojej pamięci. Kiedy przyjechał po mnie mój chłopak, przywiózł mi 18 róż i już właśnie w tym momencie dzień stawał się coraz lepszy.



Bardzo polecam to wino!




Pierwszy raz tak bardzo byłam "w dobrym humorze" :D 

Dzisiejszy dzień spędziłam w towarzystwie mojego chłopaka. Po obiedzie moi rodzice przedstawili mi niespodziankę, byłam na prawdę zaskoczona. Niespodzianka, na prawdę się udała, a wieczorem spontanicznie wybraliśmy się z Kamilem do Bielska i dostałam wspaniały prezent 




To był cudowny czas, jutro jestem zaproszona na obiad do teściów, także czeka mnie kolejny fantastyczny dzień.

Do następnego!



1 komentarz:

  1. Urodziny to coś wspaniałego, szczególnie kiedy trwają więcej niż jeden dzień ! :)

    OdpowiedzUsuń