poniedziałek, 10 listopada 2014

Dobrze wykorzystany dzień

Cześć.
Dzisiaj miałam na szczęście wolne, więc z jednej strony cieszę się z tego długiego weekendu, a z drugiej mam tyle nauki, że nie wiem od czego mam zacząć, a skoro nie wiem to mi się odechciewa nawet cokolwiek zaczynać. W każdym razie dzisiaj była na prawdę bardzo ładna pogoda jak na ten listopadowy dzień i postanowiłam  ją wykorzystać, szczególnie, że zadzwoniła do mnie Weronika i umówiłyśmy się na mały wypad. Poszłyśmy do parku, porobiłyśmy trochę zdjęć i porozmawiałyśmy sobie, Bardzo miło było spędzić w ten sposób dzień, z jednej strony się odprężyłam, a z drugiej moje nogi po tym dniu płakały, ale to nic, dawno w taki sposób nie miałam okazji spędzić czasu.


Do następnego ! 

1 komentarz:

  1. Ja mam ten sam problem, tyle nauki, że nie wiadomo do czego włożyć ręce, a co gorsza poszłam Twoją taktyką i nie robię nic, tylko korzystam z dnia! :)

    OdpowiedzUsuń