wtorek, 19 sierpnia 2014

Romantycznie przez granie.

Cześć.
Dzisiejszy dzień strasznie szybko mi przeleciał, może dlatego, że był bardzo zajmujący? Rano wpadł do mnie mój chłopak *teraz widujemy się codziennie, ponieważ ma urlop*. Pojechaliśmy pozałatwiać kilka rzeczy na mieście, później znów gotowaliśmy razem obiad. Po południu, dla odpoczynku po pracowitym dniu uznaliśmy, ze razem pogramy, w sumie w taki sposób graliśmy pierwszy raz, ale myślę, że jeszcze zdarzą się takie okazje, a nawet częściej niż czasem? Wszystko się okaże. W każdym razie przy graniu tak się ubawiłam,że aż mnie ze śmiechu brzuch bolał, miło jest czasem tak inaczej spędzić wspólne popołudnie. Ważne jest, żeby odmieniać sobie rozrywkę.




Jutro ogarnę wasze blogi, bo teraz czas spać.
Dobranoc!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz