wtorek, 24 czerwca 2014

Wielkie poszukiwania

Cześć!
Co tam u was słychać ?
U mnie dość sporo ostatnio jest "myślenia", związene wszystko z tym moim remontem pokoju. Ściągam różne programy, oglądam pełno mebli, już od tych wszystkich kolorów, styli i rodzajów mieni mi się w oczach, a remont już tuż tuż. Miałam zamawiać meble na wymiar, ponieważ mój pokój jest tak *iulaty, że żadne meble nie pasują, jednak uznałam, że boje się jak te meble wyjdą i czy mi się spodobają, więc uznałam, że szukam po sklepach, mam trzy sklepy na oku, natomiast w żadnym nie ma tego co szukam, oczywiście gdyby nie fakt iż chce biurko, to już meble miałabym dawno. No ale to nic, trzeba uzbroić się w cierpliwość i szukać dalej, może jutro wybiorę się do kolejnego sklepu ?



Jak narazie mam te dwa kompleciki na oku, myślę że jeszcze coś się znajdzie.
Do następnego !


2 komentarze: