środa, 18 czerwca 2014

Kosmetyczne zakupy.

Hej !
Ostatnio poszłam na zakupy do drogerii. Nakupiłam duużo rzeczy, oczywiście nie za jednym razem, ale po jakimś czasie się tak tego troszkę nazbierało tych kosmetyków i niektóre z nich nie kupiłam pierwszy raz więc uznałam, że zrobię tej małej ilości recenzję.



Ceny wyżej wypisane, a teraz czas na recenzję tych oto moich zdobyczy.

1. Rimmel Stay matte - 20,-
Pokusiłam się na kupno tego pudru, ponieważ sporo dziewczyn jak i na youtubie tak i poza nim bardzo go chwaliły, więc uznałam, że a co mi tam spróbuję, bo nie jest aż tak drogi, a na pewno go często nie będę używać więc starczy mi na dłużej. Miałam go na sobie może raz lub dwa razy, bo powiedzmy sobie szczerze tapety nie są ładne, cienko nałożyłam, ponieważ widziałam, że jest mi akurat potrzebny i powiem szczerze, jego działanie mnie zaskoczyło. Dałam na prawdę niewielką ilość, na koniuszki pędzla i działanie było rewelacyjne, nie wygląda sztucznie (chyba że ktoś nałoży sobie tego tonę) i ładnie kryje - pozytywnie

2. Maybeline Affinitone Mineral 37,-
Kupiłam ten podkład miesiąc lub nawet półtora temu. Muszę przyznać, że wcześniej używałam Under Twenty i wystarczał mi ledwo na miesiąc, a pojemność miał taką samą, przynajmniej tak pisze na opakowaniu, przy czym jednak miał inną gęstość i może dlatego szybciej się kończył. Natomiast z tym podkładem mija już połowa drugiego miesiąca, a mi tutaj nawet do połowy zawartość nie zeszła. Podkład dobrze kryje i idealnie się sprawdza. - pozytywnie

3.Pędzel do pudru 8,-
Nie mam pojęcia dokładnie z jakiej on jest firmy, ponieważ nie kładę dużej wagi na jakieś super firmowe pędzle. Pędzel to pędzel, jeden i ten sam czy zapłace 8zł czy 40zł za ten sam. Ten był taniutki, a jest rewelacyjny. - pozytywnie

4.Garnier Micellar Cleansing Water 20,-
Tej wody micelarnej używam już odkąd weszła na rynek, pierwszą kupiłam w biedronce bo była wielka różnica cenowa. Nie podrażnia oczu, delikatna dla skóry, po prostu idealna dla osób z wrażliwą cerą. - pozytywnie

5. Garnier żel oczyszczający 15,-
Żel kupiłam do skóry tłustej i skłonnej do niedoskonałości, mimo tego, że mam skórę mieszaną i nie mam żadnych problemów z trądzikiem, czasem jedynie coś wyskoczy, ale tak to na spokojnie nawet nie potrzeba mi żadnych podkładów czy różnych innych "gipsów, tynków itp" , jednak mam problem ze skórą która strasznie mi się łuszczy przez to, że np. jest sobie zaskórniak a ja go chce sie pozbyć, po takim zabiegu używam zwykle maści oraz rano przemywam właśnie tym garnierem, sucha skóra (strupek) schodzi od razu jeśli jest mały i płytki. -pozytywnie

6.Tutti Frutti Piling do ciała 3.50,-
Zapach piękny, działanie dobre, co tu dużo mówić. 

7 Eveline celebrities eyeliner 9.50 
Najlepszy eyeliner jaki dotychczas używałam! Dzięki grubszemu i odpowiednio ukształtowanemu pędzelkowi bardzo łatwo i szybko zrobić kreskę!

8. Maybeline new york, the colossal express 27,- 
Tuszu z maybeline używam odkąd pamiętam, spisuje się na medal, rozdziela rzęsy, pogrubia. Ja nie potrzebuje wydłużonych, ponieważ mam tak długie rzęsty, ze jakbym jeszcze je wydłużonym pomalowała, to zahaczałyby o okulary.


To by było na tyle moich kosmetyków z ostatnich kilku miesięcy. Stawiam na te droższe, ponieważ starczają na dłużej niż te tańsze. Posiadam również korektor z maybeline i on starcza mi na pół roku jak nie więcej! Także czasem warto wydać więcej, ponieważ wróci nam się to z czasem :)

Do następnego!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz