wtorek, 30 grudnia 2014

Zimowy nastał czas.


Cześć!
Troszkę mnie tu nie było, ale wiadomo, święta, troszkę obowiązków i spędzanie czasu z rodziną i najbliższymi, tak ten czas szybko minął, że nawet się nie obejrzałam, a tutaj już koniec grudnia. 
Macie już plany na sylwestra? Ja wybieram się tego roku do mojego chłopaka i spędzimy go z jego rodzinką. Myślę, że będzie sympatycznie, 
Czy u was już także spadł śnieg? U mnie od kilku dni sypie i dziś wychyliło się słoneczko dlatego znalazłam okazję i poszłam z Weroniką na spacer, troszkę porozmawiałyśmy, pośmiałyśmy (oczywiście pech się ze mną nie rozstaje), ale to już taki mój los. Bardzo miło spędziłam te kilka godzin i zrobiłyśmy nawet kilka zdjęć, które mi się strasznie podobają, bo nawet nie trzeba w nich dużo poprawiać.

Przy okazji ostatnio chłopak podsunął mi pomysł co do moich włosów i dzisiaj je tak spięłam, niby nic wielkiego a jednak i nawet specjalnie kupiłam w sklepie potrzebne do tego spineczki.


18 lat na karku, a wyglądam na 15 :D

aktualnie siedzę z gorącą herbatką i z termoforem pod nogami w ciepłych misiowych spodniach, to nalepsze rzeczy w ten zimowy okres

Do następnego!

1 komentarz:

  1. Uroczo wyglądasz w takich włosach ! :) Ja Sylwestra spędzę w domu :)

    OdpowiedzUsuń