wtorek, 12 sierpnia 2014

OITNB - czy jest godny rozgłosu?

Cześć!
słyszałyście już o nowym serialu, który aktualnie robi większą "furrorę" na internecie? Chyba mówią, trąbią i wykrzykują to wszyscy vlogerzy na YT, więc i ja uznałam że spojrzę o czym jest ten film i czy na prawdę zasługuje na taki rozgłos.
Może najpierw o jakim filmie mówie?
ORANGE IS THE NEW BLACK to serial, który jest znany przez co drugiego vlogera, kiedy włączyłam już pierwszy odcinek od razu mnie wciągnęło. Jeśli nie przerażają kogoś lesbijskie zachowania co jakiś czas i jakoś w miare potrafią wytrzymać, to zachęcam do obejrzenia.


Recenzjować go nie będę ponieważ sama jakbym słuchała swojej recenzji to odechciałoby mi się oglądać ten serial. Sami zobaczcie czy warto!

A już niedługo blogowy haul! :)
Do następnego!

1 komentarz: