poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Dużo wspomnień tamtych chwil.

Cześć!
Nie mam pojęcia co się ze mną dzisiaj dzieje, ale przeglądam stare zdjęcia, jakieś rozmowy i różne inne rzeczy, strasznie wzięło mnie na wspominki. W sumie co jakiś czas tak mam więc to aż takie dziwne by nie było, gdyby nie to, że dzisiaj to wyjątkowo intensywnie i dokładnie przeglądam, analizuje każdy szczegół, każde słowo i "przymierzam" do tego co jest teraz. Myślę co się zmieniło, czy jest coś na gorsze, czy na lepsze, czy nic się nie zmieniło do tej pory. Wy też tak macie?

 Na przykład, znalazłam zdjęcie, które było pierwszym zdjęciem zrobionym mi i mojemu chłopakowi, dokładnie z 26 lipca 2011r, to dokładnie trzy lata temu!

Jaką widzę zmianę w tym zdjęciu? Byłam mniejsza od Kamila o pół głowy, a teraz o głowę, jak nie więcej! Tak przez te trzy lata mi podskoczył do góry, a nawet tego nie zauważyłam.

Jesiennie 17 listopad 2012


Wspólna szkoła.


21 marzec 2013r


wakacje 2013


kwiecień 2014r

Wspomnienia, wspomnienia..lubię do tego wracać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz