wtorek, 6 maja 2014

Dzień jak co dzień - ARIZONA

Cześć i czołem ! 

Dzisiejszy dzień na praktykach był dość ciężki, choć jednym plusem było to, że nie było pewnej kobiety na dzisiejszej zmianie, bo bym już dzisiaj nie zdzierżyła jej i coś by mi się umskło. W każdym razie narobiłam się strasznie, dobrze że nam nie kazała myć płytek szczoteczką do zębów. Dosyć marudzenia, tak nie można !
Byłam dzisiaj z królikiem u weterynarza, żeby podciąć pazurki, przy okazji wstąpiliśmy z tatą pod żabkę i jak się okazało ARIZONA ! - jestem w tym napoju zakochana, uzależniona !


Instagramowe @fragiledreamss 

A tymczasem oglądam zakochanego kundla - najlepsza bajka EVER, stare bajki Disneya są cudowne ! A ja do zrelaksowania po tym ciężkim dniu trzeba się zrelaksować - tak uwielbiam bajki - oglądając czekam na Kamisia, bo pewnie zaraz przyjedzie z pracy i troszkę na skype oczywiście porozmawiamy, mamy tyle do porozmawiania ! :D 

Po remoncie pokaże swój pokój coś typu - room tour ? Zacznę się troszkę rozkręcać pod tym względem !

Uciekam, miłego popołudnia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz