wtorek, 25 marca 2014

Sunny spring.

Cześć wszystkim.
W tym tygodniu mam dużo wolnego z powodu rekolekcji także do środy mam powiedzmy czas na odpoczynek, mimo tego że mam na prawdę potwornie ważny sprawdzian w piątek strasznie mi się nie chce na niego uczyć. W dzisiejszym dniu starałam się coś zapamiętać, ale niestety zasnęłam i wszystko pokrzyżowało mi plany (choć nawet dobrze, bo miałam wielkiego lenia).
Wybrałam się dziś do mojego chłopaka, żeby choć trochę się zrelaksować, pogoda była tak cudowna, że mimo złego samopoczucia i nastroju bardzo cieszył mnie dzisiejszy dzień. Uwielbiam taka cudowną słoneczną pogodę, w taki dzień aż wraca chęć do życia. Mam nadzieje, że taka pogoda zostanie już do lata (choć to pewnie nie możliwe, ale pomarzyć można).

Życzę wam kolorowych snów.
Dobranoc


Instagramowe @fragiledreamss

1 komentarz: