piątek, 3 stycznia 2014

Niespodzianka dla Kamisia.

Hej hej ! :)
Tak jak obiecałam, już mogę zdradzić to co planowałam, a mianowicie mój chłopak obchodził w czwartek swoje 21 urodziny, więc postanowiłam zrobić dla niego niespodziankę.
Kiedy on był w pracy ja pojechałam do jego domku i wszystko przygotowałam, zamówiłam również pizze na godzinę o której miał wrócić z pracy, byłam strasznie szczęśliwa, kiedy zobaczyłam jego uśmiech i zaskoczenie w oczach. Widziałam, ze szczerze (tak mi się wydawało) niespodzianka mu się spodobała. Zawsze jednak mówił mi, ze niespodzianek nie lubi, a jednak ta niespodzianka najwyraźniej mu się spodobała.

Mam jedno zdjęcie z kawałkiem tego co urządziłam dla niego.






Skromnie, ale bardzo milusio.

Jutro pokaże co znajdowało się w środku prezentu .

Do jutra ! :)

3 komentarze:

  1. I niech mi nikt nie mówi że nie ma idealnych dziewczyn ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Dziewczyny potrafią zaskoczyć, a większość osobników płci przeciwnej ma z tym problem :)

      Usuń