środa, 28 sierpnia 2013

Wycieczka do Wrocławia

Siemanko !
Od rana dziś znów jestem na nogach. Tak jak obiecałam dodaje dzisiaj post związany z wczorajszym wyjazdem do Wrocławia. Musiałam wstać o 5.40, bo mieliśmy pociąg na 7.02 , a z mojego domu jest 30-40 min drogi na PKP. Wstałam, ogarnęłam się , przyjechał Kamil i poszliśmy. We Wrocławiu byliśmy o 10.30. Trzy godziny drogi, Kamil miał co czytać, a ja trochę spałam.

Poszliśmy do informacji turystycznej, dostaliśmy mapę i kilka ulotek. Narysowała nam jaką drogą mamy iść.

Po drodze mijaliśmy dużo budynków (jak to w mieście) i ludzi wyrastających z ziemi. I tyle tramwai ! :P

Szliśmy sobie tak według mapy, kierując się w stronę rynku. Mijaliśmy m.in. Opere i różne inne rzeczy.

Nie mam pojęcia co to jest, ale bardzo kolorowe :D

Opera.

Jednym ze znaków Wrocławia są porozsadzane po całym mieście krasnale, widziałam je na każdym prawie kroku. Ogólnie przyszedł mi do głowy pomysł, że powinni zrobić taką plansze z każdym krasnalem i by się odhaczało którego widzieliśmy i wpisywało na jakiej ulicy. Takie poszukiwanie dla turystów.

Co najbardziej mnie szokowało ? Te pięknie pomalowane domy na różne kolory ! Byłam pod wielkim wrażeniem . Nie umiałam się napatrzeć na nie !

Trochę mnie.

Oczywiście sweet focia z ręki musi być, nie miał kto nam robić zdjęć. No ale nic zrobiliśmy je na jakimś placu z leżakami !!

Mijaliśmy dużo katedr, weszliśmy tylko do jednej by wybrać się pooglądać miasto z góry, niestety było w remoncie.

Poszliśmy także do Panoramy, to było moje zdziwienie, ale i również zachwyt.

Z Panoramy wróciliśmy na MOST ZAKOCHANYCH i tam powiesiliśmy NASZĄ KŁÓDKĘ !
Już nie ma odwrotu, miłość na zawsze <3

Chcieliśmy także iść na rejs, niestety nie zostało nam za dużo czasu.

Poszliśmy więc na rynek.

A później coś zjeść i na pociąg.
Wybraliśmy restauracje "Bernard" Polecam "Wielki schabowy" - najlepsze danie ! :D

I wracaliśmy na PKP. To była krótka, ale i fantastyczna wycieczka. Oczywiście za rok tam wracamy, bo nie zwiedziliśmy wszystkiego.

Do następnego!

1. Piękny mój Wrocław. Ja byłam z chłopakiem na początku miesiąca i aż chce się tam wracać <3

2. o matko! Cudowna ta kłódka ! :) Szczęścia ^^

3. Ale ślicznie! Muszę tam pojechać ;d

4. Wrocław jest przepiękny :) pamiętam jak na wycieczce w gimnazjum (albo w podstawówce) szukaliśmy tych wszystkich krasnali :D to chyba najpiękniejsze miasto w Polsce :) takie przyjazne i kolorowe :D

5. moje miasto ! <3 świetne zdjęcia .
    masz cudny plecaczek .

6. Widać, że wycieczka była udana :)
    Wrocław to bardzo piękne miasto :)
    Zapraszam.

7. ahh.. i jeszcze to ostatnie zdjęcie <3

8. Chętnie bym odwiedziła Wrocław<3

9. Niestety wiem, co to znaczy jechać wczesnym porankiem do Wrocławia, przez 2 lata dojeżdżałam tam na studia, wstając o 4.30 rano :/ Widzę odwiedziliście także Most Tumski :D bardzo romantycznie z tą kłódką! :) Miałam małą sesyjkę tam :) Zapraszam także na mojego póki co początkującego bloga :) http://style-of-secret.blogspot.com/

10. Kocham Wrocław, ale niestety jeszcze nigdy tam nie byłam. Piękne miasto! Świetne zdjęcia <33.

11. Fontanny są koło Hali Stulecia:) Blisko jest ZOO i Park Japoński:) Naprawdę świetne miejsca, więc polecam :) Fajne foty wychodzą :) Jeśli chodzi o obserwowanie, jestem absolutnie za :) Twój blog przypadł mi do gustu :) Zapraszam ponownie do mnie, powoli się rozkręcam, za kilka dni nowe posty :) http://style-of-secret.blogspot.com/

12. nigdy nie byłam we wrocławiu, ale myślę ze powinnam to zmienić, bo bardzo ładne miejsce ;)